Domination
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Domination

Zdominuj świat! i przejmij władze
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  Latest imagesLatest images  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Technologie(nieaktualne)

Go down 
AutorWiadomość
Rizi
Admin



Liczba postów : 1526
Join date : 05/12/2020

Technologie(nieaktualne) Empty
PisanieTemat: Technologie(nieaktualne)   Technologie(nieaktualne) Icon_minitimeSob Gru 05, 2020 1:30 pm

REGULAMIN TECHNOLOGII:

1. Jedno Centrum Naukowe pozwala pracować nad jedną technologią na turę lub wdrażać jedną technologię u innego gracza na turę
2. Naukowcy mogą opracować 2 różne pojedyncze generacje wojsk w ciągu kwartału.
3. NIE można sprzedawać ani wymieniać generacji wojsk. Koszty wdrożenia(pokrywa kupujący lub sprzędający jak się dogadają) wynoszą 25 % ceny wyjściowej dla technologii badających się min 1 kwartał, 50 % ceny wyjściowej dla technologii badających się ponad 2 kwartały


Technologie gospodarcze:

1. Zaawansowany system podatkowy
zwiększa zyski o 0,5 mld za każdy sektor usług, lekkiego przemysłu, ciężkiego przemysłu i rolnictwa jeżeli poparcie większe niż 50%
- koszt: 20 mld
- czas badania: 1 Kwartał

2. NSES (Nowoczesne Sposoby Eksploatacji Surowców)
zwiększa zyski z sektora ciężkiego przemysłu o 0.5 mld oraz 1PZ na poziom
- koszt 20 mld
- czas badania: 1 Kwartał

3. Bezglebowa uprawa roślin
zwiększa zyski z sektorów rolnictwa o 1 mld, sektory usług dają 1j zaopatrzenia na poziom
- koszt: 30 mld
- czas badania: 1 Kwartał

4. Żywność modyfikowana genetycznie
zwiększa zyski z sektorów przemysłu lekkiego i rolniczego o 0.5 mld i 1j zaopatrzenia na poziom
- koszt: 25 mld
- czas badania: 1 Kwartał

5. Cyfryzacja (w administracji, bankach, szkołach itd.)
wymagane do badania Robotyzacji i Superkomputerów Rządowych
zwiększa zyski z sektora usług o 2 mld
zwiększa poparcie o 5 %
- koszt: 35 mld
- czas badania: 2 Kwartały

6. Zaawansowane systemy fotowoltaiczne
wymagane do badania: Nanotechnologiczne ogniwa słoneczne i Wieże Solarne
- Umożliwia budowę paneli słonecznych w sektorach usług oraz rolnictwa (budowa na jednym zwiększa zyski o 1 mld - koszt 5 mld)
- koszt: 30 mld
- czas badania: 2 Kwartały

7. Mięsa Syntetyczne 
zmniejsza przychody z sektorów rolnictwa o 1 mld oraz 1j zaopatrzenia na poziom, zwiększa przychód z sektorów lekkiego przemysłu o 2mld oraz 2j zaopatrzenia na poziom
- koszt: 20 mld
- czas badań:1 Kwartał

8. Bezwarunkowy dochód podstawowy
zmniejsza zyski z sektorów rolniczych oraz przemysłowych o 1 mld na poziom, zwiększa przychód z sektora usług o 5 mld na poziom
zwiększa poparcie o 15 %
- koszt: 70 mld
- czas badań:2 Kwartały

9. Autonomiczne Maszyny Rolnicze
zwiększa zyski z rolnictwa o 1 mld i 2j zaopatrzenia na poziom
- koszt: 35 mld
- czas badań: 2 Kwartały

10. Nanotechnologiczne ogniwa słoneczne
zwiększa zysk z paneli słonecznych montowanych na usługach i rolnictwie o 2 mld
- koszt: 50 mld
- czas badań: 2 Kwartały

11. Wydobycie Surowców z głębin oceanu
Wymagane: Dostęp kraju do morza
zwiększa przychód stoczni o 2 mld na poziom pozwala eksplorować podwodne głebiny w poszukiwaniu czegoś przydatnego.
- koszt: 20 mld
- czas badań: 1 Kwartał

12. Super Komputery rzadowe
- Wymagania: Cyfryzacja
Zmniejsza koszt badania (wszystkich) technologii o 10%
- Pozwala na badanie dodatkowej generacji wojsk na turę(max wtedy 3)
- koszt: 80 mld
- czas badań: 2 Kwartały

13. Super Beton
- zmniejsza koszt budowy przemysłu i stoczni o 20% oraz usług o 10%
- zyskujemy recepture na bardzo wytrzymały surowiec
- koszt: 100 mld
- czas badań: 2 Kwartały

14. Wieże Solarne
Wymagania: Zaawansowane systemy fotowoltaiczne
- zezwala na budowę wież solarnych (1 na sektor rolniczy)
- koszt: 30 mld
- czas badań: 2 Kwartały

15. System oceny Obywateli
zmniejsza poparcie o 10%, zwiększa skuteczność kontrwywiadu
- koszt: 50 mld
- czas badań: 2 Kwartały

16. Biodruk
zwiększa zyski z sektora lekkiego przemysłu o 2mld i 2j zaopatrzenia na poziom
zwiększa poparcie o 5%
- koszt: 60 mld
- czas badań: 2 Kwartały

17. Nowoczesne sposoby wykorzystania energii alternatywnej 
Wymagania: Zaawansowane systemy fotowoltaiczne
zwiększa zyski z paneli słonecznych o 1 mld
Sektory usług dają też 1PZ i 2j zaopatrzenia na poziom
- zwiększa poparcie o 4 % 
koszt: 60 mld
- czas badań: 2 Kwartały

18. Nowoczesna Architektura Miast
zwiększa zyski z usług o 1 mld na poziom
- zwiększa zyski z wież solarnych o 1 mld
zwiększa poparcie o 1% x usługi
- koszt: 60 mld
- czas badań: 2 Kwartały

19. Nowoczesne farmy hydroponiczne
zwiększa zyski z rolnictwa o 2j zaopatrzenia na poziom
- zmniejsza koszt budowy sektora rolniczego o 20%
- koszt 60 mld
- czas badań: 2 Kwartały

20. Pełna Automatyzacja Przemysłu kopalnianego
zwiększa zysk z ciężkiego oraz lekkiego przemysłu o 2 mld na poziom
- zwiększa produkowane PZ o 1 za poziom
- zmniejsza poparcie o 10 %
- koszt: 100 mld
- czas badań: 2 kwartały

21. Klonowanie
zwiększa zyski z rolnictwa i przemysłów o 3 mld na poziom
zmniejsza zyski z sektora usług o 4 mld na poziom
zmniejsza poparcie -15%
- koszt: 150 mld
- czas badań: 3 Kwartały

22. Egzoszkielety
zwiększa skuteczność w walce jednostek piechoty
zwiększa zyski z ciężkiego przemysłu o 2PZ
- koszt: 150 mld
- czas badań: 3 Kwartały

23. Pełna Robotyzacja 
Wymagania: Cyfryzacja, Super Komputery rządowe
zwiększa zyski o 2 mld na poziom przemysłu lekkiego, ciężkiego, stoczni i rolnictwa
zmniejsza koszty produkcji [ pieniądze, punkty zbrojeniowe ] wszystkich rodzajów wojsk o 25% [ minimalny koszt jaki można osiągnąć to 0,25mld i 0,25 PZ ]
zmniejsza poparcie o 20%
- koszt: 150 mld
- czas badań: 3 Kwartały

24. Sztuczna Inteligencja
Wymagania: Cyfryzacja, Super Komputery rządowe

zwiększa zyski o 3 mld na poziom usług
zmniejsza koszt budowy sektora usług o 10%
zmniejsza poparcie o 5%
- koszt: 100 mld
- czas badań: 3 Kwartały


Technologie wojskowe:

ŻOŁNIERZE - Piechota zwykła, morska, górska, powietrznodesantowa,
I Generacja - DARMOWA
II Generacja - 25 mld
III Generacja - 50 mld
IV Generacja - 100 mld
V Generacja - 150 mld
VI Generacja - 200 mld
SŁUŻBY SPECJALNE
I Generacja - 10 mld
II Generacja - 20 mld
III Generacja - 40 mld
IV Generacja - 85 mld
V Generacja - 125 mld
VI Generacja - 150 mld
MASZYNY - Piechota zmechanizowana, kompanie artyleryjskie, czołgi, kawaleria powietrzna,
I Generacja - 10 mld
II Generacja - 30 mld
III Generacja - 60 mld
IV Generacja - 130 mld
V Generacja - 220 mld
VI Generacja - 280 mld
SAMOLOTY
I Generacja - 20 mld
II Generacja - 40 mld
III Generacja - 80 mld
IV Generacja - 150 mld
V Generacja - 250 mld
VI Generacja - 300 mld
FLOTA
I Generacja - 15 mld
II Generacja - 30 mld
III Generacja - 60 mld
IV Generacja - 130 mld
V Generacja - 200 mld
VI Generacja - 250 mld
OKRĘTY PODWODNE
I Generacja - 10 mld
II Generacja - 30 mld
III Generacja - 50 mld
IV Generacja - 100 mld
V Generacja - 160 mld
VI Generacja - 200 mld

Technologia rakietowa  pozwala na produkcje rakiet taktycznych i rakiety anty balistycznych
- koszt 80 mld
- czas badania: 3 Kwartały

Technologie nuklearne:

Podstawowa ochrona przed szkodliwym promieniowaniem - zapewnia wojskom lądowym w miarę poprawną ochronę przed skażeniem promieniotwórczym.
- koszt: 30 mld
- czas badania: 2 Kwartały
- Zapewnienie ochrony przed promieniowaniem dla jednej dywizji lądowej kosztuje 0,5 mld dla generacji I-III, 1 mld dla generacji IV-VI.

Podstawowa technologia atomowa - pozwala na dalsze badania w sferze technologii nuklearnych.
- koszt: 50 mld
- czas badania: 2 Kwartały

Cywilne wykorzystanie atomu - pozwala na budowę elektrowni atomowych.
Wymagania: Podstawowa technologia atomowa
- koszt: 50 mld
- czas badania: 1 Kwartał

Broń Masowego Rażenia

Broń Chemiczna
pozwala na produkowanie broni chemicznej i dokładanie ich do rakiet taktycznych, lub klasycznie bombardując przy pomocy artylerii bądź bombowców
- koszt: 60 mld
- czas badania 2 kwartały

Broń Biologiczna
- pozwala na produkowanie broni biologicznej, którą wywiadem, lub na rakiecie taktycznej możemy wysłać do przeciwnika.
- koszt: 100 mld
- czas badania 4 kwartały

Broń Nuklearna
- pozwala na produkowanie broni nuklearnej, którą wywiadem, lub na rakiecie możemy wysłać do przeciwnika.
- koszt: 100 mld
- czas badania 3 kwartały(wymaga Podstawowej Technologi Atomowej)

Technologie Kosmiczne

1. Kosmonautyka
- Od tego wszystko się zaczyna, pozwala zbudować Centrum kosmiczne pozwalające na wykonanie działań po za Ziemią
- koszt : 20 mld
- czas badania: 1 kwartał

2. Satelity Komercyjne
- Zwiększa zyski o 10 mld i poparcie o 5 %
- koszt 25 mld
- czas badania: 1 kwartał(wymaga kosmonautyki i centrum kosmicznego)

3.Satelity Wojskowe
- Pozwala Budować Satelity i wypuszczać je na orbitę
- koszt : 40 mld
- czas badania: 1 kwartał(wymaga Kosmnoautyki i centrum kosmicznego)

4.Sondy Kosmiczne
- Pozwala wypuścić w przestrzeń sondę kosmiczną, która bada inne planety
- koszt: 50 mld
- czas badania: 1 kwartał(wymaga Kosmonautyki i centrum kosmicznego)

5.Człowiek na Księżycu
- Pozwala rozpocząć misje załogową na księżyc(zbudowanie wahadłowca) i założenie kolonii na księżycu
- koszt: 200 mld
- czas badania : 2 kwartały(wymaga Kosmonautyki i centrum kosmicznego)

6.Człowiek na Marsie
- Pozwala rozpocząć misję załogową na Marsa i założenie kolonii na czerwonej planecie
- koszt: 400 mld
- czas badania : 2 kwartały (wymaga Kosmonautyki i centrum kosmicznego)
Powrót do góry Go down
https://domination.forumpolish.com
 
Technologie(nieaktualne)
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Domination :: Ogólne :: Zasady Gry-
Skocz do: