REGULAMIN TECHNOLOGII:
1. Jedno Centrum Naukowe pozwala pracować nad jedną technologią na turę lub wdrażać jedną technologię u innego gracza na turę
2. Naukowcy mogą opracować 2 różne pojedyncze generacje wojsk w ciągu kwartału.
3. NIE można sprzedawać ani wymieniać generacji wojsk. Koszty wdrożenia(pokrywa kupujący lub sprzędający jak się dogadają) wynoszą 25 % ceny wyjściowej dla technologii badających się min 1 kwartał, 50 % ceny wyjściowej dla technologii badających się ponad 2 kwartały
Technologie gospodarcze:
1. Zaawansowany system podatkowy
- zwiększa zyski o 0,5 mld za każdy sektor usług, lekkiego przemysłu, ciężkiego przemysłu i rolnictwa jeżeli poparcie większe niż 50%
- koszt: 20 mld
- czas badania: 1 Kwartał
2. NSES (Nowoczesne Sposoby Eksploatacji Surowców)
- zwiększa zyski z sektora ciężkiego przemysłu o 0.5 mld oraz 1PZ na poziom
- koszt 20 mld
- czas badania: 1 Kwartał
3. Bezglebowa uprawa roślin
- zwiększa zyski z sektorów rolnictwa o 1 mld, sektory usług dają 1j zaopatrzenia na poziom
- koszt: 30 mld
- czas badania: 1 Kwartał
4. Żywność modyfikowana genetycznie
- zwiększa zyski z sektorów przemysłu lekkiego i rolniczego o 0.5 mld i 1j zaopatrzenia na poziom
- koszt: 25 mld
- czas badania: 1 Kwartał
5. Cyfryzacja (w administracji, bankach, szkołach itd.)
- wymagane do badania Robotyzacji i Superkomputerów Rządowych
- zwiększa zyski z sektora usług o 2 mld
- zwiększa poparcie o 5 %
- koszt: 35 mld
- czas badania: 2 Kwartały
6. Zaawansowane systemy fotowoltaiczne
- wymagane do badania: Nanotechnologiczne ogniwa słoneczne i Wieże Solarne
- Umożliwia budowę paneli słonecznych w sektorach usług oraz rolnictwa (budowa na jednym zwiększa zyski o 1 mld - koszt 5 mld)
- koszt: 30 mld
- czas badania: 2 Kwartały
7. Mięsa Syntetyczne
- zmniejsza przychody z sektorów rolnictwa o 1 mld oraz 1j zaopatrzenia na poziom, zwiększa przychód z sektorów lekkiego przemysłu o 2mld oraz 2j zaopatrzenia na poziom
- koszt: 20 mld
- czas badań:1 Kwartał
8. Bezwarunkowy dochód podstawowy
- zmniejsza zyski z sektorów rolniczych oraz przemysłowych o 1 mld na poziom, zwiększa przychód z sektora usług o 5 mld na poziom
- zwiększa poparcie o 15 %
- koszt: 70 mld
- czas badań:2 Kwartały
9. Autonomiczne Maszyny Rolnicze
- zwiększa zyski z rolnictwa o 1 mld i 2j zaopatrzenia na poziom
- koszt: 35 mld
- czas badań: 2 Kwartały
10. Nanotechnologiczne ogniwa słoneczne
- zwiększa zysk z paneli słonecznych montowanych na usługach i rolnictwie o 2 mld
- koszt: 50 mld
- czas badań: 2 Kwartały
11. Wydobycie Surowców z głębin oceanu
Wymagane: Dostęp kraju do morza
- zwiększa przychód stoczni o 2 mld na poziom pozwala eksplorować podwodne głebiny w poszukiwaniu czegoś przydatnego.
- koszt: 20 mld
- czas badań: 1 Kwartał
12. Super Komputery rzadowe
- Wymagania: Cyfryzacja
- Zmniejsza koszt badania (wszystkich) technologii o 10%
- Pozwala na badanie dodatkowej generacji wojsk na turę(max wtedy 3)
- koszt: 80 mld
- czas badań: 2 Kwartały
13. Super Beton
- zmniejsza koszt budowy przemysłu i stoczni o 20% oraz usług o 10%
- zyskujemy recepture na bardzo wytrzymały surowiec
- koszt: 100 mld
- czas badań: 2 Kwartały
14. Wieże Solarne
Wymagania: Zaawansowane systemy fotowoltaiczne
- zezwala na budowę wież solarnych (1 na sektor rolniczy)
- koszt: 30 mld
- czas badań: 2 Kwartały
15. System oceny Obywateli
- zmniejsza poparcie o 10%, zwiększa skuteczność kontrwywiadu
- koszt: 50 mld
- czas badań: 2 Kwartały
16. Biodruk
- zwiększa zyski z sektora lekkiego przemysłu o 2mld i 2j zaopatrzenia na poziom
- zwiększa poparcie o 5%
- koszt: 60 mld
- czas badań: 2 Kwartały
17. Nowoczesne sposoby wykorzystania energii alternatywnej
Wymagania: Zaawansowane systemy fotowoltaiczne
- zwiększa zyski z paneli słonecznych o 1 mld
- Sektory usług dają też 1PZ i 2j zaopatrzenia na poziom
- zwiększa poparcie o 4 %
- koszt: 60 mld
- czas badań: 2 Kwartały
18. Nowoczesna Architektura Miast
- zwiększa zyski z usług o 1 mld na poziom
- zwiększa zyski z wież solarnych o 1 mld
- zwiększa poparcie o 1% x usługi
- koszt: 60 mld
- czas badań: 2 Kwartały
19. Nowoczesne farmy hydroponiczne
- zwiększa zyski z rolnictwa o 2j zaopatrzenia na poziom
- zmniejsza koszt budowy sektora rolniczego o 20%
- koszt 60 mld
- czas badań: 2 Kwartały
20. Pełna Automatyzacja Przemysłu kopalnianego
- zwiększa zysk z ciężkiego oraz lekkiego przemysłu o 2 mld na poziom
- zwiększa produkowane PZ o 1 za poziom
- zmniejsza poparcie o 10 %
- koszt: 100 mld
- czas badań: 2 kwartały
21. Klonowanie
- zwiększa zyski z rolnictwa i przemysłów o 3 mld na poziom
- zmniejsza zyski z sektora usług o 4 mld na poziom
- zmniejsza poparcie -15%
- koszt: 150 mld
- czas badań: 3 Kwartały
22. Egzoszkielety
- zwiększa skuteczność w walce jednostek piechoty
- zwiększa zyski z ciężkiego przemysłu o 2PZ
- koszt: 150 mld
- czas badań: 3 Kwartały
23. Pełna Robotyzacja
Wymagania: Cyfryzacja, Super Komputery rządowe
- zwiększa zyski o 2 mld na poziom przemysłu lekkiego, ciężkiego, stoczni i rolnictwa
- zmniejsza koszty produkcji [ pieniądze, punkty zbrojeniowe ] wszystkich rodzajów wojsk o 25% [ minimalny koszt jaki można osiągnąć to 0,25mld i 0,25 PZ ]
- zmniejsza poparcie o 20%
- koszt: 150 mld
- czas badań: 3 Kwartały
24. Sztuczna Inteligencja
Wymagania: Cyfryzacja, Super Komputery rządowe
- zwiększa zyski o 3 mld na poziom usług
- zmniejsza koszt budowy sektora usług o 10%
- zmniejsza poparcie o 5%
- koszt: 100 mld
- czas badań: 3 Kwartały
Technologie wojskowe:
ŻOŁNIERZE - Piechota zwykła, morska, górska, powietrznodesantowa,
I Generacja - DARMOWA
II Generacja - 25 mld
III Generacja - 50 mld
IV Generacja - 100 mld
V Generacja - 150 mld
VI Generacja - 200 mld
SŁUŻBY SPECJALNE
I Generacja - 10 mld
II Generacja - 20 mld
III Generacja - 40 mld
IV Generacja - 85 mld
V Generacja - 125 mld
VI Generacja - 150 mld
MASZYNY - Piechota zmechanizowana, kompanie artyleryjskie, czołgi, kawaleria powietrzna,
I Generacja - 10 mld
II Generacja - 30 mld
III Generacja - 60 mld
IV Generacja - 130 mld
V Generacja - 220 mld
VI Generacja - 280 mld
SAMOLOTY
I Generacja - 20 mld
II Generacja - 40 mld
III Generacja - 80 mld
IV Generacja - 150 mld
V Generacja - 250 mld
VI Generacja - 300 mld
FLOTA
I Generacja - 15 mld
II Generacja - 30 mld
III Generacja - 60 mld
IV Generacja - 130 mld
V Generacja - 200 mld
VI Generacja - 250 mld
OKRĘTY PODWODNE
I Generacja - 10 mld
II Generacja - 30 mld
III Generacja - 50 mld
IV Generacja - 100 mld
V Generacja - 160 mld
VI Generacja - 200 mld
Technologia rakietowa pozwala na produkcje rakiet taktycznych i rakiety anty balistycznych
- koszt 80 mld
- czas badania: 3 Kwartały
Technologie nuklearne:
Podstawowa ochrona przed szkodliwym promieniowaniem - zapewnia wojskom lądowym w miarę poprawną ochronę przed skażeniem promieniotwórczym.
- koszt: 30 mld
- czas badania: 2 Kwartały
- Zapewnienie ochrony przed promieniowaniem dla jednej dywizji lądowej kosztuje 0,5 mld dla generacji I-III, 1 mld dla generacji IV-VI.
Podstawowa technologia atomowa - pozwala na dalsze badania w sferze technologii nuklearnych.
- koszt: 50 mld
- czas badania: 2 Kwartały
Cywilne wykorzystanie atomu - pozwala na budowę elektrowni atomowych.
Wymagania: Podstawowa technologia atomowa
- koszt: 50 mld
- czas badania: 1 Kwartał
Broń Masowego Rażenia
Broń Chemiczna
- pozwala na produkowanie broni chemicznej i dokładanie ich do rakiet taktycznych, lub klasycznie bombardując przy pomocy artylerii bądź bombowców
- koszt: 60 mld
- czas badania 2 kwartały
Broń Biologiczna
- pozwala na produkowanie broni biologicznej, którą wywiadem, lub na rakiecie taktycznej możemy wysłać do przeciwnika.
- koszt: 100 mld
- czas badania 2 kwartały
Broń Nuklearna
- pozwala na produkowanie broni nuklearnej, którą wywiadem, lub na rakiecie możemy wysłać do przeciwnika.
- koszt: 100 mld
- czas badania 3 kwartały(wymaga Podstawowej Technologi Atomowej)
Technologie Kosmiczne
1. Kosmonautyka
- Od tego wszystko się zaczyna, pozwala zbudować Centrum kosmiczne pozwalające na wykonanie działań po za Ziemią
- koszt : 20 mld
- czas badania: 1 kwartał
2. Satelity Komercyjne
- Zwiększa zyski o 10 mld i poparcie o 5 %
- koszt 25 mld
- czas badania: 1 kwartał(wymaga kosmonautyki i centrum kosmicznego)
3.Satelity Wojskowe
- Pozwala Budować Satelity i wypuszczać je na orbitę
- koszt : 40 mld
- czas badania: 1 kwartał(wymaga Kosmnoautyki i centrum kosmicznego)
4.Sondy Kosmiczne
- Pozwala wypuścić w przestrzeń sondę kosmiczną, która bada inne planety
- koszt: 50 mld
- czas badania: 1 kwartał(wymaga Kosmonautyki i centrum kosmicznego)
5.Człowiek na Księżycu
- Pozwala rozpocząć misje załogową na księżyc(zbudowanie wahadłowca) i założenie kolonii na księżycu
- koszt: 100 mld
- czas badania : 2 kwartały(wymaga Kosmonautyki i centrum kosmicznego)
6.Piechota Kosmiczna
-Pozwala na produkcje jednostek piechoty Kosmicznej, służącą do walki na księżycu czy na Marsie
-koszt: 50 mld
-czas badania : 2 kwartały (wymaga Kosmonautyki i centrum kosmicznego i IV Generacji Piechoty i Maszyn)
7.Eskploracja Górnicza Asteroid
-Pozwala na wydobywanie surowców z Asteroid i sprzedawanie ich na ziemi
-Zwiększa zyski o 30 mld
-koszt: 70 mld
-czas badania: 2 kwartały(wymaga Kosmonautyki i centrum kosmicznego, NSES)
8.Człowiek na Marsie
- Pozwala rozpocząć misję załogową na Marsa i założenie kolonii na czerwonej planecie
- koszt: 150 mld
- czas badania : 2 kwartały (wymaga Kosmonautyki i centrum kosmicznego)[/color]
9.Flota Kosmiczna
- Pozwala na budowę myśliwców służących do walki w przestrzeni kosmicznej i wsparciu działań piechoty kosmicznej
-Pozwala na budowę desantowców, służących do transportu jednostek kosmicznych z księżyca/marsa na księżyc/mars/ziemie, oraz umożliwiają zajmowanie odległych prowincji na powierzchni Księżyca i Marsa
- koszt: 60 mld
- czas badania :2 kwartały(wymaga Kosmonautyki i centrum kosmicznego i IV Generacji Samolotów
10. Napęd Jądrowy
-Zwiększa skuteczność myśliwców kosmicznych , wahadłowców , desantowców i ich szybkość
-koszt : 50 mld
- czas badania : 2 kwartały(wymaga Kosmonautyki i centrum kosmicznego, podstawowej technologi atomowej)
11.Napęd Jonowy
- Napęd dla "Arki", znacznie zwiększa szybkość naszych myśliwców kosmicznych, wahadłowców, desantowców
- koszt : 150 mld
- czas badania : 2 kwartały(wymaga Kosmonautyki i centrum kosmicznego i IV generacji samolotów)
12. Osłony
-Pozwala wyposażyć nasze jednostki floty kosmicznej w osłony, które znacznie zwiększają przeżywalność, można zamontować opcjonalnie do Arki by zwiekszyć jej wartość bojową i przeżywalność"
- koszt : 100 mld
- czas badania: 2 kwartały(wymaga Kosmonautyki i centrum kosmicznego i V generacji samolotów)
13. Szkielet Arki
- Pozwala rozpocząć produkcje "Arki"
- koszt: 50 mld
- czas badania: 2 kwartały(wymaga Kosmonautyki i centrum kosmicznego)
14. Moduł Mieszkalny
-Pozwala Przetrwać Kolonistom na Arce
-koszt:50 mld
-czas badania: 1 kwartał(wymaga Kosmonautyki i centrum kosmicznego)
15.Moduł uzbrojenia
-Tak wielki statek, nie może być bezbronny
-koszt: 80 mld
-czas badania: 1 kwartał(wymaga Kosmonautyki i centrum kosmicznego dowolnej IV generacji)
16. Protyp FTL
- Służy do opuszczenia układu słonecznego przez "Arkę" i podróż do nowego świata możliwe do zamontowania również w myśliwcach kosmicznych, można i spróbować i bez tego, ale szanse powodzenia podróży przez hiperłącze spadają
- koszt: 120 mld
- czas badania : 2 kwartały(wymaga Kosmonautyki i centrum kosmicznego dowolnej V generacji)